Piłka, emocje i Wi-Fi ? nowe oblicze stadionów

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Kiedy znajdujemy się na imprezie masowej, ważne jest dla nas nie tylko samo oglądanie widowiska, lecz także dzielenie się wrażeniami w internecie. Aby to robić, nie musimy korzystać z sieci komórkowej. Na stadionach, halach widowiskowych i w innych tego typu miejscach coraz częściej jest udostępniane Wi-Fi.

Od października 2015 r. darmowym Wi-Fi na stadionie mogą cieszyć się kibice Legii Warszawa. ?Zainstalowaliśmy sieć, na której jest postawiona platforma usługowa. Łączność zapewniają 153 punkty dostępowe. Wykorzystaliśmy 10 km kabla? ? mówi serwisowi infoWire.pl Katarzyna Pąk, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Ericssonie.

Wi-Fi na stadionie zapewnia widzom różne korzyści. ?Po pierwsze zwiększa bezpieczeństwo ? ludzie mają możliwość komunikowania się ze sobą i odnajdywania w razie zgubienia. Po drugie kibice w każdym momencie mogą sprawdzić pocztę czy wysłać zdjęcie na serwisy społecznościowe. Po trzecie dzięki Wi-Fi poprawiamy widzom komfort oglądania meczu. Już w tej chwili mamy serwis informacyjny dla osób, które w trakcie spotkania używają naszej aplikacji mobilnej, a w przyszłości umożliwimy im zamawianie jedzenia, picia i akcesoriów klubowych z dostawą na krzesełko? ? informuje Wiktor Cegła, dyrektor marketingu Legii Warszawa.

Oczywiście dostęp do Wi-Fi powinien być zapewniony nie tylko na stadionach, lecz na wszystkich arenach, gdzie odbywają się imprezy masowe. W dzisiejszych czasach ludzie tego wymagają. ?Już teraz widzimy, że ponad 40% osób obecnych na meczu loguje się do sieci zainstalowanej na naszym stadionie i z niej korzysta? ? zauważa Wiktor Cegła. ?Tam, gdzie przedsiębiorcy upatrują rozszerzenia swojego biznesu, platforma usługowa, która musi się liczyć z siecią Wi-Fi dobrej jakości, będzie jak najbardziej przydatna? ? stwierdza Katarzyna Pąk.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail