Do 22 listopada młodzi przedsiębiorcy mogą wziąć udział w konkursie mBank StartUP Challenge, w którym do wygrania jest wyjazd na program akceleracyjny do Tel Avivu. mBank deklaruje też możliwość nawiązania współpracy biznesowej z wybranymi uczestnikami.
– Program akceleracyjny to niepowtarzalna okazja na rozwinięcie biznesu i znalezienie międzynarodowych inwestorów. Dla początkującego przedsiębiorcy taki wyjazd to ogromna szansa, która może pomóc bardziej niż konkretne pieniądze – mówi Bogna Antosiak, menadżer w departamencie małych i średnich firm w mBanku. – Zwycięzca konkursu od razu ma też szansę na zdobycie klienta. Jeżeli pomysł okaże się innowacyjny będziemy chcieli wdrożyć go w mBanku – dodaje Bogna Antosiak.
Aby wziąć udział w konkursie należy do 22 listopada tego roku zarejestrować się na stronie mkonkurs.blpoland.com W odpowiedzi na przesłany formularz uczestnik konkursu otrzyma jednostronicowy dokument – kanwę modelu biznesowego. Na jego podstawie powinien opisać swój pomysł na współpracę z mBankiem.
– Zaproponowane działania powinny pomóc w zwiększeniu liczby użytkowników aplikacji mobilnej, zachęcić klientów mBanku do oszczędzania lub inwestowania albo umożliwić bankowi lepszą ocenę ryzyka kredytowego. Głównym kryterium oceny zaproponowanych przez uczestników koncepcji jest innowacyjność pomysłu oraz jego możliwości zastosowania w biznesie ? wyjaśnia Bogna Antosiak.
Do 26 listopada br., organizatorzy konkursu – Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości oraz mBank – wybiorą pięć najlepszych propozycji, które zostaną zaprezentowane podczas gali finałowej konkursu. Każdy finalista będzie miał na przedstawienie swojej koncepcji trzy minuty. Po prezentacji wszystkich wystąpień jurorzy ogłoszą ostateczny wynik. Gala odbędzie się 15 grudnia br., w Warszawie w siedzibie mBanku.
Laureat konkursu w nagrodę weźmie udział w programie akceleracyjnym w Tel Avivie, w ramach którego będzie uczestniczył m.in. w warsztatach i szkoleniach coachingowych, sesji mentoringowej mającej na celu stworzenie lub dopracowanie modelu biznesowego, a także spotkaniach z potencjalnymi inwestorami.
Konkurs skierowany jest do młodych, dynamicznych firm, działających m.in. w branży IT oraz marketingowej, których działania są innowacyjne na rynku.