![Share on Facebook Facebook](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/facebook.png)
![Share on Twitter twitter](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/twitter.png)
![Share on Google+ google_plus](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/google_plus.png)
![Share on Reddit reddit](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/reddit.png)
![Pin it with Pinterest pinterest](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/pinterest.png)
![Share on Linkedin linkedin](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/linkedin.png)
![Share by email mail](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/mail.png)
Mówienie o skomplikowanych sprawach prostym językiem to sztuka, którą opanowali nieliczni. Efekt pracy Jerzego Stuhra jako? prowadzącego klientów po infolinii pokazuje, że również ta forma kontaktu może być prosta i przyjazna dla klientów.
Niejednokrotnie klienci dzwoniąc na infolinię ubezpieczyciela są zestresowani sytuacją, o której chcą porozmawiać. Dodatkowo mogą czuć się zakłopotani, gdy słyszą nienaturalny głos nawigujący po opcjach wyboru tematu rozmowy.
ERGO Hestia postanowiła ułatwić swoim klientom i poszkodowanym ten kontakt i zaprosiła do współpracy profesora Jerzego Stuhra. Jeden z najwybitniejszych polskich aktorów i reżyserów okazał się mistrzem również w tworzeniu atmosfery dającej poczucie dialogu podczas kontaktu z infolinią.
? Dziś, gdy wiele kanałów komunikacji zostaje zautomatyzowanych i klienci kontaktują się z firmami za pomocą poczty elektronicznej, czatu czy różnych aplikacji, staramy się poprawić komfort rozmowy nierzadko prowadzonej w stresie spowodowanym wypadkiem, utratą czegoś lub kogoś ? informuje Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii. Ciepły, rozpoznawalny głos powinien pomóc klientom w przedstawieniu problemu, z którym musieli się zmierzyć i przekazać nam jego obsługę. To kolejny krok po wprowadzeniu Rzecznika Klienta, którego celem jest przeniesienie dialogu pomiędzy klientami i ubezpieczycielem na wyższy poziom. Nie bez znaczenia jest fakt, że ERGO Hestia mogła przy tej okazji wesprzeć działalność Centrum Psychoonkologii przy Stowarzyszeniu UNICORN, któremu patronuje Jerzy Stuhr ? dodał Mikołaj Kunica.
![Share on Facebook Facebook](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/facebook.png)
![Share on Twitter twitter](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/twitter.png)
![Share on Google+ google_plus](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/google_plus.png)
![Share on Reddit reddit](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/reddit.png)
![Pin it with Pinterest pinterest](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/pinterest.png)
![Share on Linkedin linkedin](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/linkedin.png)
![Share by email mail](http://gazetaspoleczna.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/mail.png)